Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобили...

Други хобита, които ви вълнуват и искате да споделите с останалите

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот saniti » 30 07 2017, 21:58

Колата имаше представяне в България 2013, даже я имаше на изложението в Експо центъра през юни. Имаше си и ценова листа и всичко. Версията на Субару не се предлагаше официално за БГ и бяха докарали от Гърция. За първи път я видях на изложението и той после си купи от тях.
Аватар
saniti
Маниак
 
Мнения: 581
Регистриран на: 03 02 2014, 18:13

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот alex_slav » 30 07 2017, 22:27

Все едно, може и за 1лв да я е купил, но това е изключение.
В момента втора ръка са 35-40 бона лева, което е по-важното в случая.
Не, че е лоша кола, задно е, вероятно ще има отлично управление, но с тия 200 коня си е слабичка да се нарече спорта кола. Същата работа беше RX8, добро разпределение на килограмите, но слаба..
Аватар
alex_slav
Маниак
 
Мнения: 903
Регистриран на: 24 07 2013, 20:17
Местоположение: Африка

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот Toshiro » 31 07 2017, 08:17

Аз бих купил БМВ *35I с ръчна кутия. Невероятен вървеж + нормална за такъв автомобил поддръжка.
Toshiro
Маниак
 
Мнения: 886
Регистриран на: 26 06 2014, 12:23
Местоположение: Димитровград

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот DrFrancky » 31 07 2017, 13:26

Evo 9 на Митсубиши? Не съм им фен ама влизат в тая група.
Аватар
DrFrancky
Маниак
 
Мнения: 1439
Регистриран на: 14 11 2016, 20:22

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот ZeroReverse » 31 07 2017, 20:13

EVO-то ми е славно че не е особено надеждно, така че не го считам за вариант.

BRZ/GT86 са тромавички от завода, дори МХ-5 е доста по бърза нищо че е с 50 кончета надолу. Но тунинг потенциала е там и с 300 коня подозирам че ще е голямо удоволствие. Още не са ми отговорили за цена от субару, а тойота още не съм им писал.

И междувременно попаднах на това, което ме кара да се замисля дали да не си реша въпроса преждевременно :D
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=47vnia
Аватар
ZeroReverse
Активен
 
Мнения: 125
Регистриран на: 27 06 2014, 20:41

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот trk2 » 31 07 2017, 22:02

А за бързо шофиране по нашия накъдрен асфалт какво бихте препоръчали?
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
trk2
МОДЕРАТОР
 
Мнения: 7612
Регистриран на: 08 01 2011, 10:44

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот nibaru » 01 08 2017, 08:58

trk2 написа:А за бързо шофиране по нашия накъдрен асфалт какво бихте препоръчали?


Дефинирай "бързо"
И за да да не е като спам : Lexus? примерно LS600HL
Вчера бях умен, затова исках да променя света.
Днес съм мъдър, затова променям себе си.
Аватар
nibaru
Маниак
 
Мнения: 1790
Регистриран на: 28 02 2015, 15:14
Местоположение: Благоевград

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот george2502 » 01 08 2017, 09:23

trk2 написа:А за бързо шофиране по нашия накъдрен асфалт какво бихте препоръчали?


Общо взето Гоуф ГТИ... може и 3-ка 2,5+ преди 2005 :)) :)) :)) .
Само си оправяш спирачната уредба цялата (!!!!!!), че да не те стържат от дървета, дерета и мантинели (където има...) и я третираш като за еднократна употреба.
За всяка друга кола ще ти пука наистина и ще я караш така както ти позволява пътя, един път бързо - три пъти бавно.
Аватар
george2502
Маниак
 
Мнения: 530
Регистриран на: 04 01 2013, 14:24
Местоположение: София

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот thebest1978 » 06 08 2017, 12:08

DoctorPhill написа:Вземи Нисана . И 370 и 350 са супер за каране .Порше Бокстер/Кайман са хубави коли ,но както се казва основна причина за покупката е липса на пари за 911 .Трябва и да решиш за типа спортна кола ,леките малки Мазди ,които са си ок със 150 коня или 6-8 цилиндрово чудовище ,да си го караш с 300 .Тотално различни са като идея .Кабрио или купе ?
БМВ са псевдоспортни колици ...
Никоя спортна не става за семейна ,няма да дрифтиш с децата вътре ...
За по-конкретен отговор ,трябва да е по-тесен спектъра ... ::drinks::


Bmw M3,па нека да е псевдо спортна :))
В линка отдолу са коментарите от сделки с мен:

viewtopic.php?f=56&t=24964
Аватар
thebest1978
Маниак
 
Мнения: 1218
Регистриран на: 29 08 2011, 08:40

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот mitadoc » 06 08 2017, 12:38

trk2 написа:А за бързо шофиране по нашия накъдрен асфалт какво бихте препоръчали?

Kamaz ::drinks::
Daydreamer
Аватар
mitadoc
МОДЕРАТОР
 
Мнения: 12893
Регистриран на: 19 09 2010, 12:43
Местоположение: Острова

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот kokokoz » 06 08 2017, 13:38

mitadoc написа:
trk2 написа:А за бързо шофиране по нашия накъдрен асфалт какво бихте препоръчали?

Kamaz ::drinks::

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Аватар
kokokoz
Маниак
 
Мнения: 3516
Регистриран на: 17 01 2011, 18:39
Местоположение: софия

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот CapMa_B_MpaKa » 18 08 2017, 14:02

За трак или втора кола с възможности и за пистово и фън каране Nissan Silvia S14, има достатъчно части за нея и информация, двигателя и другите железа до 400-450 нютона държат добре и колата е извесна с поведение в завой. Единствените BMW с поведение са М-ките другите нямаш LSD и ако търсиш ъпгрейд е кошмар и докато я докараш да има поведение колата ще си изръсил доста пари. 350z имат проблем, че просто не вървят за класа си в права линия и може да е дразнещо, отделно ако едни момент решиш, че искаш още сила ще излезе доста скъп ъпгрейда
CapMa_B_MpaKa
Активен
 
Мнения: 214
Регистриран на: 04 02 2011, 12:23

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот saniti » 19 08 2017, 15:57

Мощността не е всичко при track-day автомобила. Ето едно клипче:

https://www.vbox7.com/play:082f346889
Аватар
saniti
Маниак
 
Мнения: 581
Регистриран на: 03 02 2014, 18:13

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот CapMa_B_MpaKa » 21 08 2017, 09:58

Точно, идеята е коне на килограм и добър баланс на колата, имал съм Toyota MR-2 от първото поколение макар и 130 коня колата беше със средно разположен двигател и тегло около 950кг. беше много забавна и послушна за каране.
Затова моето предложение е S14 около 1200кг с едни 300к.с. на гуми ще е супер прилична кола на писта и извън нея, но ще си иска останалите доработки, но поне за тази кола има предостатъчно афтър маркет части и инфорамация
CapMa_B_MpaKa
Активен
 
Мнения: 214
Регистриран на: 04 02 2011, 12:23

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот ZeroReverse » 21 08 2017, 19:27

Да така е, не са важни само конете а съотношението мощ/тежест. Точно и за това mx-5 NB 1.8 ми е много нагоре в листата. Леки са и с не много скъпи модове стигат 220 коня на сток мотор, със уж доста прилична надеждност. Имат огромен афтърмаркет до колкот ознам. LSD и големи спирачки се намират сравнително лесно. Тук има и други приимущества които са малко по скрити - потдръжката като цяло ще е по евтина, при евентуален фал с тунинга, един здрав мотор излиза под 1к от англия. Харчи по малко бензин, движи се с по малки гуми => повече километри навъртени на пистата и яки пътища за дадена сума пари. Въпросът е че ще е проект за да я направя да се движи както искам.

Nissan S13/14 ги гледах, кефят ме на вид. Може и дейли да е на пръв поглед защото има задни седалки и някакъв ок багажник. Даже гледах един в нашето мобиле (http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4erjyc), тунингован от до, близо 300 коня, в привидно страхотно състояние. Но тая кола е колкото мен на възраст, някак си имам чувството че ще се вкарам в див филм с потдръжката. Толкова стар автомобил си мисля че все нещо ново ще излиза което трябва да се прави по него. Може и да греша... Иначе самия двигател как е като надеждност, бях чел някакви лоши неща за двигателя на една от S-те но не се сещам коя? Ако някой може да даде цялостни лични впечатления от автомобиле ще е от голяма помощ.

350z е 313 коня ама е 1600кг. В права не е някакво чудовище да, и големия двигател ще смуче бензинец все едно няма да има утре. Но пък голям мотор, як звук, 300 коня са си 300 коня. Идва със всички глезотии които търся - достатъчно мощност, големи спирачки и LSD. Ако се турбинира (да, наистина скъпо начинание) отива на 450 - 500 коня. Не е толкова стар и могат да се намерят екземпляри на под 70 000км, на съответната цена разбира се.

Иначе за новия MX-5 ND RF ми изкараха прекалено огромна цена, не очаквах да е толкова по скъпа от нормалната. Излиза около 63-64к със спортния пакет. Което е съвсем малко по-малко от чисто нов 370z да кажем. Toyota GT86 ми казаха че не се предлага тук и не може да се поръча. Subaru пък, нямали в момента инфо за BRZ като цена и пакети :lol:

Сезона малко по малко си отива, така че реалните действия ще ги предприема до година, за да може да се наслажадавам на колата от пролетта до края на есента, но има бая неща които трябва да проуча.
Аватар
ZeroReverse
Активен
 
Мнения: 125
Регистриран на: 27 06 2014, 20:41

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот alex_slav » 21 08 2017, 22:10

S13-та от обявата беше на мой много добър приятел, реално той я направи в този вид и с всички подобрения. Карал съм я много пъти на различни етапи и мощности.
Освен написаното има и LSD, както и сменен електронен панел за парното и реално е с климатроник с дигитален екран. Оригинално от Япония го купи.

Разпределителните валове също са сменяни, с други не помня от какъв нисан, но имаше ефект от смяната
Абсолютно всичко което не беше в добро състояние беше сменено, до последния болт с оригинално или тунинг.
Всички лагери на скоростната кутия са сменени с нови оригинални, само там бяха над 1500лв за частите.

Преди 6-7 год когато я завърши, приятеля ми беше вкарал към 20 бона общо, като не броя труда, той сам я прави.
Само боядисването не е от него, но беше дал 3к лв преди 8год, като махнаха всичко преди боята.
Щеше да е моя, но не успях да я взема, понеже живеех в чужбина и щях да имам дертове с регистрацията на толкова тунингована кола.
Ако поне малко от малко е пазена, колата е вероятно една от най-добрите в България.
Мога да разпитам на какъв хал е сега, ако някой се засили да я купува
Аватар
alex_slav
Маниак
 
Мнения: 903
Регистриран на: 24 07 2013, 20:17
Местоположение: Африка

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот CapMa_B_MpaKa » 22 08 2017, 01:03

Проблема при S14 и двигателя и SR20DET, че при големи мощности и обороти най-вече обороти главата има проблем с клапаните и удрят буталата, но това е над 7000 оборота и повечко налягане. За 350Z С
CapMa_B_MpaKa
Активен
 
Мнения: 214
Регистриран на: 04 02 2011, 12:23

Re: Дилемата ми като любител на спортното шофиране/автомобил

Мнениеот CapMa_B_MpaKa » 22 08 2017, 01:10

Проблема на S14 и двигателя и SR20DET на S13 е друг двигателя CA18 и доста по-стар като поколение и като възможности до около 300 коня е лесно, но после се цепи постоянно ако не са наляти много пари. SR20DET е доста по-добър двигател, но и той си има хронична болест и това са обороти в ако се мъчи над 7000 има опастност някой от клапаните на увисне и да получи целувка от буталото, но това вече само ако се върти много, иначе спокойно вади над 300 коня и ги държи. За 350z си прав, че е голям двигател, но има проблем късоходов е и няма достатъчно нютони за това купе и затова е слаб в права линия. Други алнтернати мога да ти предложа M3 Е46 много добръ кола като баланс комфорт и поведение може да я докараш до окол 350 коня с доработки, но си скъпа и частите й. Другата митичта кола е Honda S2000 щом ти е харесала Миатата тази ще те впечатли много
CapMa_B_MpaKa
Активен
 
Мнения: 214
Регистриран на: 04 02 2011, 12:23

Предишна

Назад към Други хобита

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Creative Commons Licence
Всички материали са лилцензирани под CC 4.0 лиценз, освен ако изрично не е опоменато друго.