Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Теми, които не са свързани с часовници, или такива, които не се вписват в никой друг подфорум.
Потребителски аватар
saniti
Маниак
Мнения: 601
Регистриран: 03 02 2014, 18:13

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от saniti » 24 09 2014, 13:25

Junghans написа:
saniti написа:Митко, остави я смазката, тя сама ще си "изпуши" във времето. Не трябва да те притеснява изобщо, карай си колата със здраве и усмивка на лице, другото не го мисли :)
Честито от мен, колата е страхотна и ще чакам да я видя и на живо :) ::drinks:: ::drinks::
Благодаря ти Илия!
Ще мина следващата седмица да се похваля ::drinks::
Това със смазката го гледах и преди минути, много мръсотия лепи по мотора а и има части като разни ABS, помпи, и прочие....омазани, които няма да изпарят...
Първо ще се махне смазката по мотора и колекторите и след това като я караш по-продължително и повечко километри ще се изпари и тази по ABS-a и другите части от топлината в двигателния отсек, но става по-бавно..явно са се поуляли със смазката :)) ::drinks::
Не ги мисли тези неща, притежаваш страхотен автомобил, който тепърва ще те изненадва и ще ти е верен спътник по пътищата :)

Потребителски аватар
Junghans
Маниак
Мнения: 1636
Регистриран: 13 02 2010, 00:13
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от Junghans » 24 09 2014, 17:07

ОК, оставям си смазката :) и забравям :) Благодаря за съвета! ::drinks::
The brand Junghans is synonymous with high quality standards at the best value. JUNGHANS was, is, and will be THE future German watch brand.
Junghans - The German Watch

sci
Маниак
Мнения: 2157
Регистриран: 31 03 2010, 17:32

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от sci » 24 09 2014, 17:54

Честито за новата кола! Много хубави моменти да си имате с нея! Карай си я с кеф и стига чете за недостатъци :)

Потребителски аватар
Junghans
Маниак
Мнения: 1636
Регистриран: 13 02 2010, 00:13
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от Junghans » 24 09 2014, 19:17

sci написа:Честито за новата кола! Много хубави моменти да си имате с нея! Карай си я с кеф и стига чете за недостатъци :)
Благодаря за пожеланията! Това с четенето и търсенето на недостатъци е вярно. Това е защото никога до сега не съм харесвал нищо Японско, или Азиатско, аз съм като в онзи герой на Клинт Истууд от филма Гран Торино :) Имало е моменти в които съм поглеждал към Субару и това е заради великият Колин МакРей...след смъртта му , забравих за марката. Но ето пример как никога не трябва да се казва твърдо НЕ! Макар че съм изкефен от първите 5 000км , аз обаче още тайно не вярвам на япончетата и от време на време поглеждам от офиса с присвити очи, също като героят на Клинт Истууд, който ненавиждаше колата и това че синът му е търговец на Тойота :)
The brand Junghans is synonymous with high quality standards at the best value. JUNGHANS was, is, and will be THE future German watch brand.
Junghans - The German Watch

Потребителски аватар
taipan
Маниак
Мнения: 2899
Регистриран: 27 07 2011, 13:32
Местоположение: София

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от taipan » 24 09 2014, 20:47

Junghans написа:
sci написа:Честито за новата кола! Много хубави моменти да си имате с нея! Карай си я с кеф и стига чете за недостатъци :)
Благодаря за пожеланията! Това с четенето и търсенето на недостатъци е вярно. Това е защото никога до сега не съм харесвал нищо Японско, или Азиатско, аз съм като в онзи герой на Клинт Истууд от филма Гран Торино :) Имало е моменти в които съм поглеждал към Субару и това е заради великият Колин МакРей...след смъртта му , забравих за марката. Но ето пример как никога не трябва да се казва твърдо НЕ! Макар че съм изкефен от първите 5 000км , аз обаче още тайно не вярвам на япончетата и от време на време поглеждам от офиса с присвити очи, също като героят на Клинт Истууд, който ненавиждаше колата и това че синът му е търговец на Тойота :)
абе аз не съм експерт, но всичко азиатско и японско е съвършено.
The law is only thing capable of making people equal.

Потребителски аватар
ObZerver
Маниак
Мнения: 997
Регистриран: 01 04 2011, 11:47
Местоположение: Швейцария
Контакти:

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от ObZerver » 24 09 2014, 21:50

Junghans написа:..., аз обаче още тайно не вярвам на япончетата и от време на време поглеждам от офиса с присвити очи, също като героят на Клинт Истууд, който ненавиждаше колата и това че синът му е търговец на Тойота :)

Честита придобивка и безаварийно каране!
Относно япончетата, принципът е - колкото по-извратено порно се прави в дадена страна, толкова са по-добри колите произвеждани в същата.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
...все по-рядко пиша във форума. Но пък все още често чета.

http://www.flickr.com/photos/plamenvele ... 042857674/

monopola
МОДЕРАТОР
Мнения: 4214
Регистриран: 16 08 2011, 15:12

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от monopola » 24 09 2014, 21:52

хахахахахааххахаха, пич, това просто ме размаза :)))))))))))))))))))
сега ми е много интересен коментара на друг колега ::drinks:: :)) ::drinks::
моите часовници за продажба: http://strelki.info/viewtopic.php?f=80&t=12857

Коментари от сделки с мен: http://strelki.info/viewtopic.php?f=56&t=12046

Потребителски аватар
omegaqq
МОДЕРАТОР
Мнения: 1747
Регистриран: 13 02 2010, 15:28
Местоположение: Прованс

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от omegaqq » 24 09 2014, 22:26

Честито и от мен за придобивката!
Junghans написа: ...
Това е защото никога до сега не съм харесвал нищо Японско, или Азиатско ...
Сега е момента да заобичаш и Сейко и да им станеш вносител :))
ObZerver написа: ... колкото по-извратено порно се прави в дадена страна, толкова са по-добри колите произвеждани в същата...
Значи и старата не е била никак зле :lol:

Потребителски аватар
Junghans
Маниак
Мнения: 1636
Регистриран: 13 02 2010, 00:13
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от Junghans » 24 09 2014, 22:43

Абе вие ме убихте :)
Благодаря адаш! Това за Сейкото, няма да стане :) охххх да не се заричам, че виж ме сега - от европейска на японска, не мога да се позная, че и ми харесва, мани, мани....
Моля те не ме предизвиквай с това Сейко че ще изкарам едни снимки на два родени в Япония механизма, но единият доработен в Германия и ще види тогава колегата Тайпан, колко са съвършени онези от Япония. Май трябваше Лада да си купя :) шегувам се! Аз си харесвам новата кола, разбира се като всичко азиатско има кусури, куца им финиша на японците, слаби са там...
Виж за порното не знам, интересно, гледай ти тези малките какви мръсотии им се въртят в главичките ;)
The brand Junghans is synonymous with high quality standards at the best value. JUNGHANS was, is, and will be THE future German watch brand.
Junghans - The German Watch

Pfote2
Маниак
Мнения: 1643
Регистриран: 23 07 2011, 07:53

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от Pfote2 » 06 11 2014, 13:13

Junghans, случайно да си купил твоя Форестер от този търговец?
Изображение

Потребителски аватар
Junghans
Маниак
Мнения: 1636
Регистриран: 13 02 2010, 00:13
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от Junghans » 06 11 2014, 15:33

Неее... Pfote2
На този номер пише и ЛАДА :)
Брех, че аз не се ли похвалих, гледай ти и снимки май не съм пуснал....
Ето го моя
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Дали се вижда номера, и търговецът, вижда се, ще го намериш има сайт, добър е, и като бизнесмен и като човек препоръчвам го!!!
ПП. А бялото АУДИ бяхме наели като рент а кар, беше на 2000 и нещо км. , също се оказа добра колица, малък самолет, жена ми я хареса много ;)
The brand Junghans is synonymous with high quality standards at the best value. JUNGHANS was, is, and will be THE future German watch brand.
Junghans - The German Watch

Потребителски аватар
Junghans
Маниак
Мнения: 1636
Регистриран: 13 02 2010, 00:13
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от Junghans » 07 12 2014, 23:33

Първите 10 000км!

Да си ни честити!
Такава кола очаквах, такава се оказа!

- си!
Първите 5 000 минаха из Европа, беше супер като разход 6,8 градско и магистрали с 160-170, след като заредих в Словения нещата се промениха, но след като заредих в БГ разхода скочи много, очаквано и познато за тези които пътуват. До 7 000 нямах никакви проблеми, след това всичко в купето започна да скърца, първо отзад дясно, после моята седалка, след това преден джам и табло, ужасно ме дразнеше. Ту спре задна седалка започва табло и предна шофьорска, ужас... Успокоихаме че някой ден просто ще изчезне. Да, след 2-3 000 изчезна всяко скрибуцане, ейй така както се беше появил. Това се случвало и на нови BMWта. Двигателят е много тих, но трябва да загрее, иначе трака като аванс на жигули! Онзи ден ми светна лампа за налягането в гумите, спукана гума няма! И така 3 дни си свети и дразни, на други също се е случвало, пак трябвало да изчакам, ще изгасне някой ден ;) това всичко са бели кахъри, но дразнят при нова кола. На 15000 трябва да сменям масло - сервиз йок, добре че Констанца е близо. Последният проблем за който се сещам е слабият съединител, давам 60 000 с тормоз, не повече. Това са проблемите и негативите от колата. Пластмасите не са нищо особено, но сравнени с тези на Тойота са извънземни, много добре паснати и стабилно закрепени. Още ме дразни че е Японска и е пълна дървения, никакъв финиш, гледам на комшията Лексуса и там греда, никакъв стил.

+ ове
Сегаа....колата ме кефи много, защото: 1-во като поведение на пътя, супер стабилна, тухла! Тази кола обича завоите с много натискане. Набира се като звяр, държи скорост по баири и магистрала. На кал няма равна, там където се катери Хондата и Нисана на приятели просто се свличат. На снега е като хъски - усмихната до уши, обича го! Най якото 4х4 което съм карал. Това което ми допада най-много е че колата е първична, за някой може би Субару са изостанали доста, но аз харесвам как трудно и безпогрешно влизат скоростите, като на състезателен автомобил, като дори се чува в купето как изтраква като излиза и как изтраква като влиза на следващата предавка, но трябва да ги уцелиш, често хора които не познават колата вкарват от 5та на 4та, вместо на 6та. Както казах много е първична, не е за всеки, трябва да си малко олд скул и влюбен в шофирането. За 10 000 двигателят не е бутнал грам масло.
Дали бих си купил отново Субару, на този етап нямам избор, Немските марки са или много скъпи или далеч от 4х4, харесвам BMW, но не ми допада xdrive. Audi имат в някой модели хубаво куатро, но освен че са скъпи са и ужасно луксозни, не си падам по лукса....Днес гледах allroad 4, ми хубаво, но много скъпо, Шкода Скаут е на половин цена . Живот и здраве другата ще е Outback :)
The brand Junghans is synonymous with high quality standards at the best value. JUNGHANS was, is, and will be THE future German watch brand.
Junghans - The German Watch

Потребителски аватар
kkamentcho
Активен
Мнения: 130
Регистриран: 25 09 2012, 16:40
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от kkamentcho » 08 12 2014, 08:21

ObZerver написа:
Junghans написа:..., аз обаче още тайно не вярвам на япончетата и от време на време поглеждам от офиса с присвити очи, също като героят на Клинт Истууд, който ненавиждаше колата и това че синът му е търговец на Тойота :)

Честита придобивка и безаварийно каране!
Относно япончетата, принципът е - колкото по-извратено порно се прави в дадена страна, толкова са по-добри колите произвеждани в същата.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Паца, е те с този коментар направо ме разби отвсякъде :))

Честито за колата :-) със здраве да си я караш, да те радва и изненадва подобаващо всеки път щом седнеш зад волана! Благородно ти завиждам :)
Последна промяна от kkamentcho на 08 12 2014, 19:06, променено общо 1 път.
Knowledge is key !

Потребителски аватар
ivanovnov
Маниак
Мнения: 2766
Регистриран: 20 08 2012, 12:29
Местоположение: София/България

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от ivanovnov » 08 12 2014, 16:33

Junghans написа:Първите 10 000км!

Да си ни честити!
Такава кола очаквах, такава се оказа!

- си!
Първите 5 000 минаха из Европа, беше супер като разход 6,8 градско и магистрали с 160-170, след като заредих в Словения нещата се промениха, но след като заредих в БГ разхода скочи много, очаквано и познато за тези които пътуват. До 7 000 нямах никакви проблеми, след това всичко в купето започна да скърца, първо отзад дясно, после моята седалка, след това преден джам и табло, ужасно ме дразнеше. Ту спре задна седалка започва табло и предна шофьорска, ужас... Успокоихаме че някой ден просто ще изчезне. Да, след 2-3 000 изчезна всяко скрибуцане, ейй така както се беше появил. Това се случвало и на нови BMWта. Двигателят е много тих, но трябва да загрее, иначе трака като аванс на жигули! Онзи ден ми светна лампа за налягането в гумите, спукана гума няма! И така 3 дни си свети и дразни, на други също се е случвало, пак трябвало да изчакам, ще изгасне някой ден ;) това всичко са бели кахъри, но дразнят при нова кола. На 15000 трябва да сменям масло - сервиз йок, добре че Констанца е близо. Последният проблем за който се сещам е слабият съединител, давам 60 000 с тормоз, не повече. Това са проблемите и негативите от колата. Пластмасите не са нищо особено, но сравнени с тези на Тойота са извънземни, много добре паснати и стабилно закрепени. Още ме дразни че е Японска и е пълна дървения, никакъв финиш, гледам на комшията Лексуса и там греда, никакъв стил.

+ ове
Сегаа....колата ме кефи много, защото: 1-во като поведение на пътя, супер стабилна, тухла! Тази кола обича завоите с много натискане. Набира се като звяр, държи скорост по баири и магистрала. На кал няма равна, там където се катери Хондата и Нисана на приятели просто се свличат. На снега е като хъски - усмихната до уши, обича го! Най якото 4х4 което съм карал. Това което ми допада най-много е че колата е първична, за някой може би Субару са изостанали доста, но аз харесвам как трудно и безпогрешно влизат скоростите, като на състезателен автомобил, като дори се чува в купето как изтраква като излиза и как изтраква като влиза на следващата предавка, но трябва да ги уцелиш, често хора които не познават колата вкарват от 5та на 4та, вместо на 6та. Както казах много е първична, не е за всеки, трябва да си малко олд скул и влюбен в шофирането. За 10 000 двигателят не е бутнал грам масло.
Дали бих си купил отново Субару, на този етап нямам избор, Немските марки са или много скъпи или далеч от 4х4, харесвам BMW, но не ми допада xdrive. Audi имат в някой модели хубаво куатро, но освен че са скъпи са и ужасно луксозни, не си падам по лукса....Днес гледах allroad 4, ми хубаво, но много скъпо, Шкода Скаут е на половин цена . Живот и здраве другата ще е Outback :)
:clap: :clap: :clap: Досега не бях чел, по-смислено посочване на +ве и -си на какъвто и да е автомобил...благодаря за споделените впечатления и въобще за цялата тема, в автомобилните форуми, които чета не съм срещал подобни смислени и градивни теми.
Безаварийно каране, колега и с удоволствие най-вече... ::up:: ::up:: ::up::
...go forward...

Потребителски аватар
cenzor
МОДЕРАТОР
Мнения: 5604
Регистриран: 15 10 2009, 17:47
Местоположение: гр. София

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от cenzor » 08 12 2014, 16:37

Offtopic: покажи
Junghans написа:
Дали бих си купил отново Субару, на този етап нямам избор, Немските марки са или много скъпи или далеч от 4х4, харесвам BMW, но не ми допада xdrive. Audi имат в някой модели хубаво куатро, но освен че са скъпи са и ужасно луксозни, не си падам по лукса....Днес гледах allroad 4, ми хубаво, но много скъпо, Шкода Скаут е на половин цена . Живот и здраве другата ще е Outback :)
Пробвай Volvo XC60 (което е колкото Forester-a) или XC90 по-нататък, мисля че има какво да предложат.
Не нови, но върнат лизинг на 2-3 години, примерно.
„Всеки човек носи радост. Някои, когато идват, а други, когато си отиват“

Потребителски аватар
taipan
Маниак
Мнения: 2899
Регистриран: 27 07 2011, 13:32
Местоположение: София

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от taipan » 08 12 2014, 17:51

Junghans написа:Първите 10 000км!

Да си ни честити!
Такава кола очаквах, такава се оказа!

- си!
Първите 5 000 минаха из Европа, беше супер като разход 6,8 градско и магистрали с 160-170, след като заредих в Словения нещата се промениха, но след като заредих в БГ разхода скочи много, очаквано и познато за тези които пътуват. До 7 000 нямах никакви проблеми, след това всичко в купето започна да скърца, първо отзад дясно, после моята седалка, след това преден джам и табло, ужасно ме дразнеше. Ту спре задна седалка започва табло и предна шофьорска, ужас... Успокоихаме че някой ден просто ще изчезне. Да, след 2-3 000 изчезна всяко скрибуцане, ейй така както се беше появил. Това се случвало и на нови BMWта. Двигателят е много тих, но трябва да загрее, иначе трака като аванс на жигули! Онзи ден ми светна лампа за налягането в гумите, спукана гума няма! И така 3 дни си свети и дразни, на други също се е случвало, пак трябвало да изчакам, ще изгасне някой ден ;) това всичко са бели кахъри, но дразнят при нова кола. На 15000 трябва да сменям масло - сервиз йок, добре че Констанца е близо. Последният проблем за който се сещам е слабият съединител, давам 60 000 с тормоз, не повече. Това са проблемите и негативите от колата. Пластмасите не са нищо особено, но сравнени с тези на Тойота са извънземни, много добре паснати и стабилно закрепени. Още ме дразни че е Японска и е пълна дървения, никакъв финиш, гледам на комшията Лексуса и там греда, никакъв стил.

+ ове
Сегаа....колата ме кефи много, защото: 1-во като поведение на пътя, супер стабилна, тухла! Тази кола обича завоите с много натискане. Набира се като звяр, държи скорост по баири и магистрала. На кал няма равна, там където се катери Хондата и Нисана на приятели просто се свличат. На снега е като хъски - усмихната до уши, обича го! Най якото 4х4 което съм карал. Това което ми допада най-много е че колата е първична, за някой може би Субару са изостанали доста, но аз харесвам как трудно и безпогрешно влизат скоростите, като на състезателен автомобил, като дори се чува в купето как изтраква като излиза и как изтраква като влиза на следващата предавка, но трябва да ги уцелиш, често хора които не познават колата вкарват от 5та на 4та, вместо на 6та. Както казах много е първична, не е за всеки, трябва да си малко олд скул и влюбен в шофирането. За 10 000 двигателят не е бутнал грам масло.
Дали бих си купил отново Субару, на този етап нямам избор, Немските марки са или много скъпи или далеч от 4х4, харесвам BMW, но не ми допада xdrive. Audi имат в някой модели хубаво куатро, но освен че са скъпи са и ужасно луксозни, не си падам по лукса....Днес гледах allroad 4, ми хубаво, но много скъпо, Шкода Скаут е на половин цена . Живот и здраве другата ще е Outback :)
Без да разбирам от коли привлече интереса ми и вниманието. Интелигентно, стегнато и поетично. Добри метафори. ::drinks::
Както казах, и с риск да се повторя, чукайте се от вътре, за да не те чукат от вън
The law is only thing capable of making people equal.

Потребителски аватар
Junghans
Маниак
Мнения: 1636
Регистриран: 13 02 2010, 00:13
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от Junghans » 09 12 2014, 01:06

Да, постарах се да бъда обективен. Знам как хората по автомобилните форуми се кълнат, че примерно техните коли горят дори по малко от посочените цифри по рекламите, определено и мен си ме мятаха с такива глупости, не им вярвах! Да, разбира се че съм постигал разход 5,2 но това е баир надолу с попътен вятър ;) ще държа темата жива с информация, Субару е един различен автомобил от масовката и го заслужава.
Колега cenzor, следващата седмица имам среща на Мийковци с мой колега от София с XC60, дано има сняг ще го тестваме.
Попътен вятър на всички.
The brand Junghans is synonymous with high quality standards at the best value. JUNGHANS was, is, and will be THE future German watch brand.
Junghans - The German Watch

Потребителски аватар
Junghans
Маниак
Мнения: 1636
Регистриран: 13 02 2010, 00:13
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от Junghans » 21 08 2015, 15:07

Субито стана 42 000км., почти на 11 месеца.
Реших да дам малко обратна информация за тези които мислят за такъв автомобил.

-си:
Тесничка е задната седалка, трудно се събират три детски столчета, или по големи модели изобщо не се събират.
Направих грешка че не си взех автомат. То тогава не се предлагаше дизел с автоматична кутия. Веднъж влизах до центъра на Истанбул, отне ми час и половина в задръстване и може да се каже че имах мускулна треска на левият крак. За сняг, кал и пясък е слаб съединителя, при боксуване мирише. Не че нещо, понеже и с други коли съм имал подобен проблем, но винаги ме дразни. Ако сте рибар и дърпате лодка в кал или пясък много ще ви дразни. Гумите с които дойде са всесезонни, през горещите дни голямо свирене по завои и при спиране падна, дразни ме. Никога не съм харесвал Йокохама и продукти от сорта "три в едно" , за съжаление и другото лято ще трябва да ги карам, доста издържливи ще излязат, но пак са слаби на вода - аквапланинг при 120-130км/ч

+сове:
Продължавам да твърдя че това е най-доброто 4х4 което съм имал късмета да карам!!! Много СУВ-чета останаха след мен тази зима. Няма да забравя как един пич с Нисан Тирано дойде да ми провери гумите на хижа Чумерна, 30см сняг, той с онези с големите грайфери остана по средата на пътя а аз и едно АТВ се качихме. Много стабилна в завои, понякога изключвам ESPто да се изкефя на някой прашен завой или сняг... Поведението и при черен или чакълиран път е повече от добро дори и 100км/ч Клиренсът е достатъчен, аз съм си сложил и скари под картера и заден диференциал и дори да задере не ме плаши. Това ще рече че на доста недостъпни места за леки автомобили тази кола качи семейството ми. В този смисъл това искахме и го получихме. Разходът на гориво е повече от задоволителен за мен, преди месец ходих до Словакия и спазвайки ограниченията по магистралите до 130км/ч разходът беше само 6.3 , градско 7.4 , за постоянно включено 4х4 си е перфектен. Постоянно си търся поводи да изляза от офиса да покарам :) Обичам да я тази кола!

Техническо състояние - като нова :) тя си е и нова де. Бях споделил как чувах скърцания от пластмаси, всичко това изчезна отдавна. Никакви оплаквания или повреди до сега. Спомням си Ситроена с плюшената тапицерия и как шофьорската седалка провисна от външната страна а към 100 000 се и поскъса. При Субару за сега няма грешки.

Чувствам се много сигурен и уверен с нея, от много критични ситуации ме е измъквала!
Тази кола си заслужава всяка стотинка, само усмивки ми е дала! Препоръчвам я на всеки който се притеснява от малката популярност и екзотичната марка.

Вече си мечтая за следващото Subaru Outback Diesel CVT!!!
The brand Junghans is synonymous with high quality standards at the best value. JUNGHANS was, is, and will be THE future German watch brand.
Junghans - The German Watch

dimoyanushev
Маниак
Мнения: 1130
Регистриран: 16 07 2012, 18:51
Местоположение: София

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от dimoyanushev » 22 08 2015, 00:57

Колега, аз имах Трибека и на 150000 км просто започна да се разпада. Да 4х4 е много добро но 10000 км. струваха 12000 лв. за ремонти. Да имаше много екстри но и много почва да скърца след 100к. Аз до сега на 5 годишна кола да се спука радиатор от двете страни не бях виждал. На най хваленият им мотор Н6 на около 130/150хилиади духва главите. Автомата на тези километри е за ремонт. Пластмаси и седалки скърцат като в камион, и т.н ...... Общо взето стане ли на 130/140 хиляди е хубаво да имаш някоя резервна кола под ръка (съвет от патило)
Радвай и се докато е новичка че скоро филма ще почне и повече към тази марка няма да погледнеш. Това разбира се е мое мнение и опит, но нямаше сервиз в София в който да не ми кажат " те са си така тези коли " :) Да немските са по скъпи но и по скъпо се продават на по 3/4 години. Не искам да налагам мнение или да те засегна по никакъв начин. Просто съвета ми е да я покараш повече и после да препоръчваш смело за да не остане някой изненадан.

Потребителски аватар
Junghans
Маниак
Мнения: 1636
Регистриран: 13 02 2010, 00:13
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Subaru Forester 2.0 Diesel 2014 или ?

Мнение от Junghans » 22 08 2015, 23:05

Колега много съжалявам за неудобствата и разходите които си имал. Напълно те разбирам, но аз тук говоря за Субару, не за Трибека. Общо взето си изтеглил късата клечка, трябвало да избереш Бек-а а не Трибека :) Има много писано за Трибека по форумите, но това което няма да забравя е че повече от 50% от клиентите на Субару никога не биха си купили Трибека. Следвайки това изследване то ако всяка тяхна кола беше толкова сполучлива, до сега да фалирали.
Всичко това което си написал за H6, скоростна кутия и скърцане... ела го кажи на комшията, който направи миналата седмица 250 000, но Аутбек, с този несполучлив мотор, при това половината километри са с лодка. Той беше човекът, който най-много ми помогна в избора. Него и ще търся виновен :) Кажи във форума на Субару че H6 не става и ще видиш какво мислят хора с по 5-6-7...Субита. Всеки новобранец, който попита кой мотор да си вземе за теглене на каравана, лодка е съветван да помисли за H6.
Я кажи ти защо си купи тази Трибека, имам двама познати, или по скоро имах... и двамата като теб говорят за нея, единият дори я мрази :) Той я купи за лов а все с едно кубче на Мерцедес, на негов приятел ходят на лов.
Виж аз мисля, че преди 20 и кусур години всичко се промени, хлябът, месото, техниката, дори битовата техника сякаш най-пострада.... В този смисъл, не че вярвам с теории на конспирациите, но и колите са други, ето комшия има сходен проблем на твоя, Лексус със спукан радиатор на климатика, подчертавам колата е на 36 000! Познат с ново А6 на 70 000 скоростна кутия. Наш колега от този форум преди седмица ми сподели как е оставил 3 000лв. на Мото Фое за Ровър и то сравнително нова кола, висок клас... не бих искал да го назовавам по име, той може и сам да разкаже, ако реши.
Някой го наричат "програмирано остаряване". Субару като микро производител не е подминат от тази мода, или начин на оцеляване. Ако се замислиш те са производител на много от частите, които влагат в колите си, това прави сметките още по-добри.
Като заключение ще продължа да бъда обективен, доколкото мога, и докато съм далеч от проблемите, които ти си имал ще продължа да препоръчвам модела, моя модел, не Трибека ;)
The brand Junghans is synonymous with high quality standards at the best value. JUNGHANS was, is, and will be THE future German watch brand.
Junghans - The German Watch

Отговори

Върни се в “Всичко останало”