

Вальо ме навря в на кучето г..а,че не ми се пишат ала бала-ници


Сваляме веригата и на отварачката


Всичко е 6 на пръв поглед

Изваждам машината от касата

Махам стрелките

Проверка на работата преди разглобяването

Не е зле.Ако е някой друг,ниско бюджетен,може да мине само с регулиране,но в този случай ще има сервиз.

След като прибрах някои части-стрелки,каса и капак в сторидж бокс-а,продължавам със свалянето на автоматичния навиващ механизъм и баланса

След изпускане на напрежението на главната пружина,следва цялостно разглобяване.
Веднага ми прави впечатление,че на лагерите има прясно сложено масло,което е в голямо количество.Тук не важи максимата" колкото повече,толкова повече "Многото масло пречи на работата,има вероятност да се стече по осите,макар че инженерно е помислено за тази вероятност и ако сте обърнали детайлно внимание на някоя ос,ще видите какъв остър ръб има непосредствено след върха,който възпрепятства стичането на масло надолу по оста.




След като отворих барабана на пружината,предположението,че някой набързо е капнал масло тук-там,се потвърдиха.
Мръсно и сухо-барут




Слагам всичко в кошницата и отива в машината за миене


Ще продължа темата по-късно със процеса по сглобяване
